torsdag 26. mars 2009

Blomstrende epletrær og grå hverdager


For en stund siden skrev jeg et brev til meg selv, med tanker om hva jeg ønsker 2009 skal inneholde. En av tingene jeg skrev om, var at jeg hadde lyst til å føre dagbok - på en eller annen måte. Det skjer så mye i livet mitt - ikke nødvendigvis store og spennende ting, men like fullt ting som jeg gjerne vil ta vare på. Livet mitt består av både blomstrende epletrær og grå hverdager. I salig blanding. Og når jeg bare suser med, så er det så lett å bare bli sittende igjen med en grå masse. Jeg har lyst til å nyansere. Få frem de små tingene som er med på å skape nettopp mitt liv.

Jeg er glad i å skrive.
Jeg er glad i å lese.
Jeg er glad i å lage bilder.

Da sier det seg selv at denne bloggen ganske sikkert blir en salig blanding av disse tre. Det kan jeg like :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar