fredag 27. mars 2009

Dag 2 - Venner og energi

"I dag skal jeg ha jentedag!" Bare det å si ordene får meg til å smile fra øre til øre - og vips, et par liter ekstra energi på tanken. Det lover bra! Mer energi allerede før jentedagen egentlig er i gang. Bare se for deg hvordan jeg kommer til å fyke rundt som en overgira tante sånn litt utpå ettermiddagen *fnis* En hel dag sammen med en god venn. Det må vel være den optimale oppskriften? Så - ut på tur! Tid for rusling i gatene, lange - og mange - kafébesøk, gode samtaler, latter og fellesskap. Me like.

(Ok, her trengs det en innrømmelse...: Denne siden ble laget i går kveld, og det samme med teksten over her... Jeg trodde nemlig ikke jeg skulle rekke å lage noe idag, siden hele dagen skulle tilbringes i Stavern. Men - i stedenfor våkner jeg opp til ørten cm med nysnø. Og da snakker vi ikke om sånn stille og vakker englerdalernediskjul-snø! Nope. Mer sånn virvlerundtogrundtogpiskehitogdit-snø... Og definitivt ikke ruslerundtivakreStaverngater-snø. Så. Etter en laaang tirade med ikkespesieltpeneord, prøver jeg nå å omstille hodet litt. For vi lar da ikke litt snø sette en stopper for noen gode vennetimer! Pokker heller! Det finnes da kaféer *glise*)

3 kommentarer:

  1. Dette hørtes veldig spennende ut, bloggen altså. *fnis* Har hatt veldig lyst å lage dagbok selv, men kommer aldrig i gang. Skal følge med deg så kanjse jeg henger meg på.

    Du får nok en fin dag selv med snø :)

    Klem

    SvarSlett
  2. Du er så flink til å lage noe ut av ideene dine, Åshild. Du er en herlig kreativ person!

    Jeg har skrevet dagbok i x antall år, og har alltid hatt glede av å sette ord på et papir. Likevel har jeg ønsket å gjøre noe mere med det, som f.eks. å legge ved et bilde eller noe morsomt. Det har dessverre bare blitt med tanken. Boken blir bare full av ord og ikke noe morsomt. Kanskje fordi jeg rett og slett ikke er morsom?!

    Vel, jeg ønsker deg lykke til med prosjektet ditt, og skal følge deg på veien.

    Her har vi også fått alt for mye snø i løpet av natten og formiddagen. Må innrømme at jeg har tenkt en del stygge tanker pga. det hvite elementet som brer seg der ute. Nå må jeg prøve å tenke litt positivt, for jeg kan ikke gjøre noe med den dumme snøen likevel.

    Klem, Kristin :)

    SvarSlett
  3. Ojj - så spennende. Gleder meg til å følge med deg, vennen!

    Her har også snøen lavet ned idag, og jeg liker det virkelig ikke! Jeg vil at våren skal komme - NÅ!!!

    Håper du har en herlig jentedag! Slike dager fyller utvilsomt kroppen med masse god energi! Ha en riktig god helg, vennen!

    Go'klem

    SvarSlett